Novinky
Pre veľký úspech a pozitívne ohlasy na prednášku o vyhľadávanosti značiek na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne ponúkame účastníkom exkluzívnu možnosť získať zadarmo strategický workshop Big Picture vedený skúsenými marketérmi Richardom Čermákom a Jánom Starečkom.
Nedávny prieskum jednej zo slovenských agentúr ukázal, že takmer 4 z 10 slovenských marketérov vnímajú, že influenceri zásadne ovplyvnili pozitívne ich marketing. Influenceri dnes už totiž nie sú len “pekný doplnok kampane”. Ak s nimi značka pracuje systematicky, dokážu spájať viaceré potreby marketérov: priniesť rýchly výkon a zároveň budovať značku.

Ocitol sa marketing značiek pôsobiacich na Slovensku v podobnej pasci, akú dnes riešia globálne značky? Ako sú na tom značky s prehnaným spoliehaním sa na performance reklamu? Mnoho štúdií za posledné roky, špeciálne nová štúdia The Multiplier Effect (WARC, 2025) opisuje, ako vedie tento prístup k stagnácii a tzv. doom loopu, kedy sa rast spomaľuje, ROI klesá a značky čoraz viac optimalizujú nesprávne metriky.

Tento rebríček vznikol v spolupráci agentúr združených pod značkou Think Big Collective, ktorých súčasťou je Data on Steroids a magazínom Forbes. Rebríček reflektuje najúspešnejšie značky na Slovensku z pohľadu vyhľadávanosti za rok 2024.

