Novinky

Najnovšie články
staršie články
November 17, 2025

Už 4. decembra 2025 sa v Aurial Padel centre v Bratislave stretnú marketéri a lídri značiek, ktorých spája presvedčenie, že šport je najsilnejšia platforma na budovanie dôvery a emocionálneho spojenia so zákazníkmi. A vy by ste na nej nemali chýbať. Na konci článku nájdete prihlasovací formulár a keďže počet miest je limitovaný, tých najrýchlejších z vás odmeníme voľným vstupom na prvú konferenciu Sport Connect.

↗ Prečítaj si článok
October 13, 2025

A recent survey by a Slovak agency showed that nearly 4 out of 10 Slovak marketers feel that influencers have had a significant positive impact on their marketing. Influencers are no longer just a “nice add-on” to a campaign. When a brand works with them systematically, they can meet multiple marketer needs at once delivering quick performance while simultaneously building brand equity.

↗ Prečítaj si článok
September 26, 2025

Have brands operating in Slovakia found themselves in a similar trap to the one global brands are facing today? How are brands coping with an overreliance on performance advertising? Many studies in recent years especially the new study The Multiplier Effect (WARC, 2025) describe how this approach leads to stagnation and a so-called “doom loop,” where growth slows, ROI declines, and brands increasingly optimise for the wrong metrics.

↗ Prečítaj si článok