Novinky
Pre veľký úspech a pozitívne ohlasy na prednášku o vyhľadávanosti značiek na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne ponúkame účastníkom exkluzívnu možnosť získať zadarmo strategický workshop Big Picture vedený skúsenými marketérmi Richardom Čermákom a Jánom Starečkom.
Ocitol sa marketing značiek pôsobiacich na Slovensku v podobnej pasci, akú dnes riešia globálne značky? Ako sú na tom značky s prehnaným spoliehaním sa na performance reklamu? Mnoho štúdií za posledné roky, špeciálne nová štúdia The Multiplier Effect (WARC, 2025) opisuje, ako vedie tento prístup k stagnácii a tzv. doom loopu, kedy sa rast spomaľuje, ROI klesá a značky čoraz viac optimalizujú nesprávne metriky.

Trh marketingových služieb sa mení a s ním aj potreby klientov. Odpoveďou na tieto zmeny je vznik Think Big Collective, expertnej platformy v oblasti marketingu a komunikácie. Stojí za ním šesť agentúr - Wiktor Leo Burnett, Starmedia, Leopard Production, Socialists, Data on Steroids a DataConcept.

