InfluenceMAX
Influenceri, ktorí reálne predávajú vašu značku a produkt
Influenceri majú v súčasnosti výrazný vplyv na predaj a sú neoddeliteľnou súčasťou marketingových stratégií mnohých značiek. Poznajú svoje publiká, vedia, ako s nimi autenticky hovoriť a ich odporúčania často rozhodujú o tom, čo skončí v nákupnom košíku. Vďaka nášmu proprietárnemu a dátovo orientovanému prístupu pomáhame značkám efektívne dosahovať ciele, minimalizovať plytvanie rozpočtom a maximalizovať návratnosť investícií.
Influenceri a celebrity sú jedným z najefektívnejších brand assetov





Čo je InfluenceMAX?
Influencerov nevnímame len ako tváre kampaní. Pozeráme sa na nich ako na plnohodnotný mediálny kanál – pracujeme s dátami, jasnými cieľmi a merateľnými výsledkami. Každý influencer má vopred definované KPI, ktoré má doručiť. Náš prístup tak subjektívny výber podľa pocitu nahrádza rozhodnutím podloženým tvrdými dátami.
3-úrovňový výber influencerov
Performance Fit:
Pozeráme sa na to, aké výsledky influencer dosahuje – či má stabilný reach, dobrý engagement a či to celé dáva zmysel z pohľadu výkonu.
Content Fit:
Záleží nám aj na tom, aký obsah tvorí. Hodnotíme jeho vizuálny štýl, úroveň spracovania, formátovú kreativitu aj schopnosť zaujať publikum originálnym obsahom.
Brand Fit
Značka potrebuje tvár, ktorá jej rozumie. Sledujeme, či influencer zdieľa rovnaké hodnoty a vie ich preniesť do obsahu tak, aby to sedelo jeho publiku aj značke samotnej.
Moduly
Cieľ komunikácie
Na začiatku si nastavíme jasné KPI. Chcete zviditeľniť značku, zvýšiť predaj, komunikovať v online alebo aj PR či OOH? Máte ambíciu komunikovať dlhodobo alebo počas ohraničeného obdobia?
Analýza
Dôkladne pre vás zanalyzujeme trh a vývoj influencer marketingu v danom segmente. Stanovíme benchmarky, ktoré musí influencer spĺňať.
Výber influencera
Nasleduje výber vhodných influencerov na základe 3 pilierov:
Performance fit
Content fit
Brand fit
KPI & ROI
Po výbere najvhodnejších kandidátov, ešte dôkladnejšie analyzujeme dlhodobé mediálne a contentové metriky. Následne stanovíme KPIs, ktoré musí influencer doručiť. Vďaka analýzam a know how vieme vyhodnotiť, aký budget je pre daného influencera optimálny, prípadne navrhnúť podmienky barter spolupráce.
Briefing
Následne vypracujeme podrobný brief pre influencera, kde okrem plnenia KPI zahŕňame aj DO and DON’Ts, aby dokázal čo najlepšie nacítiť produkt / službu a doručil autentický a dôveryhodný výsledok.
Reporting
Výsledky influencera pravidelne a podrobne sledujeme. Nielen samotné výstupy a ich vývoj v čase, pozeráme sa aj na celkovú komunikáciu influencera, aby sme vedeli vopred predikovať vývoj mediálnych metrík a “páčivosť” contentu.
Benefity
Žiadna ezoterika, len dáta. Od výberu influencerov cez nastavenie KPI až po meranie výkonu.
Výkonnostný prístup s jasnými KPI a motivačným odmeňovaním.
Influencer marketing, ktorý zapadne do celkovej stratégie.
Pre koho a kedy?
Pre značky, ktoré chcú efektívne využiť influencer marketing – aj bez predchádzajúcich skúseností
Pre firmy, ktoré už influencering skúšali, no nepriniesol očakávané výsledky
Pre malé aj veľké značky, ktoré chcú naplno využiť predaj svojich produktov
Referencie
Prečo my?
Think Big Collective spája odborníkov z kreatívy, médií, dátovej analytiky, technologických riešení a produkcie. Na rozdiel od tradičných agentúr, ktoré sa špecializujú iba na jednu oblasť, my poskytujeme komplexné prepojenie všetkých disciplín a zavádzame AI ako integrálnu súčasť marketingového procesu.