InfluenceMAX

Influenceri, ktorí reálne predávajú vašu značku a produkt

Influenceri majú v súčasnosti výrazný vplyv na predaj a sú neoddeliteľnou súčasťou marketingových stratégií mnohých značiek. Poznajú svoje publiká, vedia, ako s nimi autenticky hovoriť a ich odporúčania často rozhodujú o tom, čo skončí v nákupnom košíku. Vďaka nášmu proprietárnemu a dátovo orientovanému prístupu pomáhame značkám efektívne dosahovať ciele, minimalizovať plytvanie rozpočtom a maximalizovať návratnosť investícií.

Firmy získavajú priemerne 5 €
za každé investované euro do influencer marketingu
84 %
84 % slovenských spotrebiteľov
dôveruje recenziám influencerov.
53,6 % opýtaných už nakúpilo
na základe odporúčania influencera

Influenceri a celebrity sú jedným z najefektívnejších brand assetov

Čo je InfluenceMAX?

Influencerov nevnímame len ako tváre kampaní. Pozeráme sa na nich ako na plnohodnotný mediálny kanál – pracujeme s dátami, jasnými cieľmi a merateľnými výsledkami. Každý influencer má vopred definované KPI, ktoré má doručiť. Náš prístup tak subjektívny výber podľa pocitu nahrádza rozhodnutím podloženým tvrdými dátami.

3-úrovňový výber influencerov

Performance Fit:

Pozeráme sa na to, aké výsledky influencer dosahuje – či má stabilný reach, dobrý engagement a či to celé dáva zmysel z pohľadu výkonu.

Content Fit:

Záleží nám aj na tom, aký obsah tvorí. Hodnotíme jeho vizuálny štýl, úroveň spracovania, formátovú kreativitu aj schopnosť zaujať publikum originálnym obsahom.

Brand Fit

Značka potrebuje tvár, ktorá jej rozumie. Sledujeme, či influencer zdieľa rovnaké hodnoty a vie ich preniesť do obsahu tak, aby to sedelo jeho publiku aj značke samotnej.

Moduly

InfluenceMAX

Cieľ komunikácie

Na začiatku si nastavíme jasné KPI. Chcete zviditeľniť značku, zvýšiť predaj, komunikovať v online alebo aj PR či OOH? Máte ambíciu komunikovať dlhodobo alebo počas ohraničeného obdobia?

InfluenceMAX

Analýza

Dôkladne pre vás zanalyzujeme trh a vývoj influencer marketingu v danom segmente. Stanovíme benchmarky, ktoré musí influencer spĺňať.

InfluenceMAX

Výber influencera

Nasleduje výber vhodných influencerov na základe 3 pilierov:

Performance fit
Content fit
Brand fit

InfluenceMAX

KPI & ROI

Po výbere najvhodnejších kandidátov, ešte dôkladnejšie analyzujeme dlhodobé mediálne a contentové metriky. Následne stanovíme KPIs, ktoré musí influencer doručiť. Vďaka analýzam a know how vieme vyhodnotiť, aký budget je pre daného influencera optimálny, prípadne navrhnúť podmienky barter spolupráce.

InfluenceMAX

Briefing

Následne vypracujeme podrobný brief pre influencera, kde okrem plnenia KPI zahŕňame aj DO and DON’Ts, aby dokázal čo najlepšie nacítiť produkt / službu a doručil autentický a dôveryhodný výsledok.

InfluenceMAX

Reporting

Výsledky influencera pravidelne a podrobne sledujeme. Nielen samotné výstupy a ich vývoj v čase, pozeráme sa aj na celkovú komunikáciu influencera, aby sme vedeli vopred predikovať vývoj mediálnych metrík a “páčivosť” contentu.

Benefity

Žiadna ezoterika, len dáta. Od výberu influencerov cez nastavenie KPI až po meranie výkonu.

Výkonnostný prístup s jasnými KPI a motivačným odmeňovaním.

Influencer marketing, ktorý zapadne do celkovej stratégie.

Pre koho a kedy?

  • Pre značky, ktoré chcú efektívne využiť influencer marketing – aj bez predchádzajúcich skúseností

  • Pre firmy, ktoré už influencering skúšali, no nepriniesol očakávané výsledky

  • Pre malé aj veľké značky, ktoré chcú naplno využiť predaj svojich produktov

Referencie

Prečo my?

Think Big Collective spája odborníkov z kreatívy, médií, dátovej analytiky, technologických riešení a produkcie. Na rozdiel od tradičných agentúr, ktoré sa špecializujú iba na jednu oblasť, my poskytujeme komplexné prepojenie všetkých disciplín a zavádzame AI ako integrálnu súčasť marketingového procesu.

Experti

Dominika
Múdra
Dominika Múdra
Strategy Director
Ján
Stareček
Ján Stareček
Head of Data Intelligence

Začnite úvodným stretnutím o vašich potrebách a cieľoch.

Dajte nám o sebe vedieť!

Ďakujeme! Ozveme sa Vám čoskoro. 
Ups! Pri odosielaní formulára sa niečo pokazilo.