
Think Big Collective je tím expertov, ktorí reagujú na meniaci sa trh marketingu
Trh marketingových služieb sa mení a s ním aj potreby klientov. Odpoveďou na tieto zmeny je vznik Think Big Collective, expertnej platformy v oblasti marketingu a komunikácie. Stojí za ním šesť agentúr - Wiktor Leo Burnett, Starmedia, Leopard Production, Socialists, Data on Steroids a DataConcept. Ich zástupcovia, Braňo Polák, Peter Kontra a Tomáš Ručkay vysvetľujú, čo stálo za vznikom Think Big Collective, čo ponúkajú trhu a prečo posúvajú spoluprácu na nový level. Rozhovor vyšiel pôvodne v magazíne Stratégie a my ho s láskavým súhlasom redakcie ponúkame v plnom znení:
Čo spája vaše agentúry?
Braňo: Sme spolumajitelia agentúr Starmedia, Wiktor Leo Burnett a Leopard Production. Do našej skupiny okrem týchto troch agentúr ešte patria Socialists, DataConcept a Data on Steroids.
Peter: Všetky tieto naše agentúry zdieľajú spoločné HR, IT a služby finančného oddelenia, čiže celý backoffice. Zároveň už dnes naše agentúry fungujú na jednotnej digitálnej infraštruktúre - od spoločnej licencie ekosystému Microsoft 365 a SharePointu až po platformu Scoro, ktorá integruje projektové riadenie, financie a reporting do jedného prostredia.
Tieto agentúry sme poznali aj pod spoločným názvom Kreator Group...
Braňo: ... a to už neexistuje.
Peter: Prebehlo to už aj obchodným registrom, urobili sme zmenu názvu na Think Big Collective.
Prečo ste sa rozhodli pre rebranding? Zmenilo sa fungovanie trhu alebo vaša forma spolupráce?
Peter: My traja sme začínali v reklame plus-mínus v rovnakom čase. Čiže každý máme 25 rokov profesionálnych skúseností z reklamy a marketingu. Tento rebranding je vyústením jednak našich osobných 25-ročných skúseností a zároveň tiež vyústením dlhodobej, už viac ako dekádu trvajúcej spolupráce našich agentúr, ktorá sa doteraz formovala pod hlavičkou KREATOR GROUP. A je vyústením aj nášho veľmi intenzívneho, zhruba 18 mesiacov trvajúceho interného projektu, na začiatku ktorého sme si zadefinovali, že aktuálny soft model prepojenia našich agentúr chceme posunúť na úplne nový level. A ten nový level bola naša primárna motivácia, inšpirácia aj cieľ.
Braňo: Už dlhšie registrujeme, že prepájania nám fungujú lepšie, ako keď veci robíme samostatne. A aj naši klienti na to reagujú pozitívnejšie. Rovnako, vidíme to aj v zahraničí, že svet reklamy a komunikácie sa mení. Nerobili sme to intuitívne, ale ako riadený proces. Všetko sme do detailov pripravili voči externému prostrediu aj procesne smerom dovnútra a teraz chceme o tom povedať trhu.
Kedy ste začali premýšľať nad tým, že sa potrebujete na veci pozerať trošku inak?
Tomáš: Zhruba pred rokom a pol. Súčasťou našich debát bol od začiatku aj náš marketingový riaditeľ Richard Čermák. Chceli sme sa na veci pozerať inak a hľadať hlbšie prepojenia. Zároveň sme sa snažili hľadať a prinášať na trh nové riešenia, ktoré by posúvali nielen nás, ale aj celú brandžu.
Braňo: Ako s tými deťmi obuvníka, ktoré chodia bosé - robíme komunikáciu a marketing pre našich klientov, ale aby sme vedeli robiť marketing pre seba, tak sme si potrebovali najať odborníka na marketing, a preto sme radi, že je Richard s nami (smiech).
V čom ste iní ako konkurencia?
Peter: Naším cieľom nie je združovať čo najväčší počet agentúr, ideme na to opačne. Chceme mať čo najrôznorodejšiu paletu expertov, ktorých dokážeme pospájať do projektov pre našich klientov. Práve to prepájanie expertov a spôsob ich prepájania je naša najzásadnejšia inovácia. Jej vyústením je naše portfólio produktov, ktoré spoločne s launchom Think Big Collective uvádzame na trh.
Východiskom pre takýto prístup bolo uvedomenie si pridanej hodnoty blízkej koexistencie viacerých špecializovaných agentúr. Takéto fungovanie máme dlhodobo zažité a máme za sebou množstvo projektov, v ktorých sme dokázali pracovať pre klientov ako zohratý tím a dodať im naše služby ako integrovaný projekt. To, čo nás odlišuje od akejkoľvek inej skupiny na Slovensku, je miera prepojenosti našich agentúr na pozadí aj vo vnútri, ale aj kultúrne zvedomenie si toho, ako ľudia v našich agentúrach vnímajú príslušnosť k tejto spoločnej identite.
Braňo: A vieme to robiť na mieru pre každého klienta ako tzv. one stop shop. Skladáme tím podľa konkrétnych aktuálnych potrieb klienta. Nie tak ako kedysi, keď fullservisová agentúra robila všetko rovnako pre všetkých. Dnes má každý projekt inú štruktúru ľudí. Je dôležité, aby klient mal ideálne jeden kontaktný bod, cez ktorý si zastreší celý projekt, ale vždy len jeden na mieru nadizajnovaný tím.
Čo stojí za názvom Think Big Collective?
Peter: Názov sme zmenili aj preto, aby sme si sami pred sebou aj smerom von povedali, že zmena, ktorú robíme, nie je kozmetická, ale zásadná. Že ide o veľký transformačný posun dopredu. Jeho základom sú ľudia a platforma. Think Big je o našich ľuďoch a ich talente. A o presvedčení, že zásadné zmeny sa nedajú robiť maličkými krokmi. A tiež našej filozofii, že svet nevidíme rozdelený na veľké a malé značky, ale na veľké a malé ambície za nimi. Collective je pomenovaním našej platformy. Vyjadrením pre moderné, neformálne a zároveň veľmi flexibilné zoskupenie ľudí. Snažíme sa ním vytvoriť akýsi open-sourceový prístup, ktorý dokáže prijímať k sebe rôzne špecializácie a funkcie a stále fungovať flexibilne.
Čo vnímate ako svoju najsilnejšiu stránku oproti konkurencii?
Peter: Kreator vznikol ako technický holding na uľahčenie manažovania viacerých agentúr. Toto sme však chceli prepojiť do synergickejšej, vyššej pridanej hodnoty pre klientov. Pre mňa bolo najzásadnejšie uvedomenie si, že pridanú hodnotu pre klientov nevytvoríme len jednoduchým pridávaním ďalších špecializovaných agentúr. Ale že pridaná hodnota sa tvorí cieleným mixovaním expertov. Takto vieme namiesto dodávania výstupov dodávať výsledok, konkrétny efekt.
V angličtine je na to pekné pomenovanie - from outputs to outcomes. Jednou z inšpirácií bol pre nás IT svet, ktorý pracuje s rôznymi platformami a pozerá sa na ne ako na veľkú skladačku. Povedzme ako na Lego, z ktorého si vyberá iba niektoré diely podľa potreby daného riešenia. Tak sme sa aj my pozreli na naše schopnosti, kompetencie a skúsenosti v jednotlivých agentúrach. Z tohto nášho agentúrneho Lega vieme vyskladať jedinečné špecializované tímy, ktoré dokážu riešiť konkrétne potreby klientov.
Tomáš: Pre nás to nebolo nové, pretože sme nejakým spôsobom na platforme fungovali. Nikdy sme si to však takto presne nevedeli premietnuť a zvedomiť, aby sme to následne dokázali v plnej šírke ponúknuť trhu.
Braňo: Uplynulé mesiace sme okrem vedenia našich agentúr pracovali na tom, ako komplexne integrovať naše tímy podľa potrieb klientov. Zmena mindsetu zo servisného na proaktívny prístup je podľa mňa nevyhnutná pre prežitie na trhu reklamných a komunikačných agentúr.
Predpokladám, že ide o reakciu na to, čo sa deje na klientskej strane. Vidíte, že sa zásadne menia procesy, napríklad pri tendroch?
Braňo: Nejde o tendre, tie fungujú väčšinou ako monotematické. Keď je tender, tak sa tendruje mediálka, reklamka či PR agentúra. Klienti nerozmýšľajú tak, že by to išli integrovať, zatiaľ na takéto tendrovanie neexistujú vzorce. Naším prístupom očakávame vznik novo koncipovaných tendrov, alebo rozhodnutia klientov bez potreby tendrovania, pretože sa jednoducho rozhodnú, že chcú prístup a spoluprácu, ktorá v rámci Think Big Collective ponúkame.
Peter: Na trhu vidíme trend posilňujúcej sa zodpovednosti marketingových riaditeľov za predajné výsledky. Tento trend však nejde vždy paralelne s posilňovaním ich vnútrofiremných kompetencií. Veríme že naším prístupom budeme vedieť pomôcť k dosiahnutiu výsledkov a aj posilneniu kompetencií.

Vytvorili ste teda platformu na to, aby ste klientom ponúkli komplexné produkty - reklamné kampane, eventy, produkciu, mediálne nasadenie, mediálne plánovanie. Čiže ide o vašu ponuku trhu - že toto vieme robiť a poďte to robiť s nami?
Peter: Presne tak. Vytvorili sme platformu, ktorá nám umožňuje veľmi flexibilne mixovať najsilnejšie kompetenčné oblasti, ktoré v našich agentúrach máme. Z jednotlivých agentúrnych výkonov sme cez filozofiu produktizácie služieb postavili produkty, ktoré adresujú najzásadnejšie potreby marketingových riaditeľov a marketingových oddelení. Na úvod prichádzame s ôsmimi takýmito produktmi.
Jedným z nich je produkt pre B2B značky s názvom NextGenB2B. Ďalším produktom je SportConnect a pokrývame ním tému spojenú so športovým marketingom. Totiž máloktorá agentúra dokáže samostatne priniesť zmysluplný produkt v tejto oblasti, pretože na to potrebujete silný dátový podklad, skúsenosť a pohľad mediálneho stratéga, skúsenosť s celebrity manažmentom, schopnosť produkčnej agentúry a tiež zmysluplné prepojenie medzi konkrétnou značkou a športom, ktoré vie priniesť kreatívna agentúra.
No a akýmsi „flagship“ produktom medzi našimi produktmi je „OneAgency“. Ide o našu odpoveď na obrovskú fragmentizáciu marketingu. OneAgency je konsolidácia kreatívnej, mediálnej, produkčnej, dátovej a technologickej expertízy do jedného zladeného tímu, ktorý vďaka našej jedinečnej orchestrácii funguje pod jednou strechou, jedným vedením, jednou stratégiou a spoločným cieľom - rastom značky.
Tomáš: Dlho sme debatovali o tom, ako vieme zakomponovať do Think Big každú entitu. Ak klienti zadávajú nejakú kampaň, tak priority agentúr, ktoré do toho vstupujú, sú vždy rozdielne. My sme platforma, ktorá má tieto ciele zjednotiť. Nebudeme priorizovať to, čo je pre jednotlivú agentúru dôležité. Nebudeme hovoriť, že tam má byť event alebo televízny spot. Chceme sa venovať cieľu klienta a podľa toho robiť zloženie kampaňovej stratégie. Ako skupina si vieme pomôcť a doručiť výsledok.
To, čo nás odlišuje od akejkoľvek inej skupiny na Slovensku, je miera prepojenosti našich agentúr na pozadí aj vnútri.
Ako budú fungovať jednotlivé značky agentúr?
Peter: Vo fungovaní na úrovni našich agentúr sa nič nemení. Naším cieľom aj naďalej je, aby každá jedna z nich bola na svojom ihrisku ideálne najlepšou na trhu. Think Big Collective je z tohto pohľadu ďalšou distribučnou platformou služieb, ktoré ponúkajú jednotlivé agentúry. A veríme, že zároveň silným motivátorom pre klientov vyskúšať si iný spôsob, ako mať nastavené fungovanie s agentúrami.
Predpokladáte, že pôjdete aj do tendrov, alebo pôjde prioritne o získavanie nového biznisu cez priame oslovenia?
Peter: Máme už prvé reálne potvrdenia z trhu, že náš koncept zaujal. Pred pár dňami sme vyhrali tender, kde sme už od začiatku vstúpili ako platforma Think Big Collective. Ide o klienta a projekt, kde je zadefinovaný celkový rozpočet, ktorý má byť zverený agentúre, ale v tejto fáze prirodzene ešte nie je úplne jasno v tom, ako ho rozdeľovať medzi jednotlivé komunikačné disciplíny. Práve naša schopnosť pozrieť sa na zadanie komplexne a urobiť prácu, ktorú dnes štandardne robí klient, teda rozdeliť budgety na jednotlivé streamy a následne projekt aj takto komplexne zexekuovať, bolo podľa vyjadrení klienta niečo, čo na trhu podvedome hľadali, ale nevedeli dostať.
Braňo: Je to príležitosť ukázať klientovi, že jeho téma sa dá uchopiť aj komplexne, a inšpirovať ho k tomu, ako si môže manažovať komunikáciu a svojich dodávateľov. Zároveň to klientovi poskytuje príležitosť nechať si poradiť v tom, ako si vyberať agentúry či formulovať briefy alebo celkovo manažovať túto oblasť. A to aj s možnosťou, že nakoniec to s nami vôbec nemusí robiť, ale môže to mať postavené modernejšie.
Ak však klientovi ponúknete niečo, čo mu ušijete na mieru, tak je predpoklad, že nebude tendrovať. Zároveň ak sa klient inšpiruje v produktoch, ktoré máme a ktoré sú reprezentantom toho, čo dokážeme, tak si môže vybrať konkrétny produkt a zrealizovať ho. Máme produkty vyladené do posledného detailu, je jasné, kto je interne ich owner či komunikačný líder, máme nastavené procesy, cenovky aj timingy, jednoducho úplne všetko, aby to bolo naozaj krabicové riešenie, ktoré má klient okamžite k dispozícii.
Peter: Pre väčšinu značiek, pre ktoré aktuálne robíme, robia minimálne dve naše agentúry. Touto témou teda žijeme už dlho. Platí to aj pre ikonické kampane, ktoré sú spojené s našimi agentúrami. Napríklad išlo o launch Union zdravotnej poisťovne, Ružových kukláčov či Zlatý Bažant 73. Všetky vznikli v spolupráci našej kreatívnej, mediálnej, digitálnej a produkčnej agentúry. V takejto multiagentúrnej spolupráci máme vybudovaný silný track record.
Vytvorili sme platformu, ktorá nám umožňuje veľmi flexibilne mixovať najsilnejšie kompetenčné oblasti, ktoré v našich agentúrach máme.
Ako do tohto celého zapadajú vaše technologické agentúry?
Peter: V našom zoskupení máme technologickú agentúru DataConcept, ktorá zastrešuje oblasti spadajúce pod mark-tech. S nástupom AI však prichádza otázka, ako sa ňou zmení biznis model nielen agentúr, ale aj našich klientov. AI-záciu firiem, ale predovšetkým marketingu, máme mimochodom tiež ako tému zastrešenú v produkte AI Readiness.
Vnímate, že u klientov sa deje konsolidácia agentúr? Mne sa zdá, že u niektorých áno, iní ich však majú viac a viac.
Braňo: Dalo by sa to rozdeliť na dva svety. Jedna časť zadávateľov by rada konsolidovala, ale úplne nevie ako, druhá o tom nechce ani počuť.
Tomáš: V marketingu ideme na sínusoide. Kedysi reklamné agentúry ponúkali všetko, potom prišla doba špecialistov. Dnes mám pocit, že prichádza doba, keď konsolidácia viacerých špecialistov pod jednu strechu dáva zmysel a môže priniesť efektivitu komunikácie nielen na strane agentúr, ale aj klienta.
Peter: Vidíme viacero príkladov zo zahraničia, kde veľkí zadávatelia integrujú dokopy výkony minimálne na úrovni kreatívy a médií. Robia tak, samozrejme, iba vtedy, keď nájdu riešenie, ktorému uveria, že je integrované naozaj nie iba pro-forma.
Braňo: Veríme, že prichádzame s takýmto typom prístupu integrácie produktov a služieb v správnom čase.
Peter: Rozhodnutie marketingového riaditeľa, ako si nastaviť takzvaný "agency roster", je jedným z najstrategickejších rozhodnutí. Aj tu chceme byť nápomocní a sme pripravení poradiť, ako rozdeliť kompetenčnú linku medzi agentúrami a čo outsourceovať a čo si ponechať ako výkon interne. Verím, že náš model budú vnímať marketingoví riaditelia ako úprimnú snahu pomôcť im a dať im čas opäť na riadenie značky namiesto toho, aby koordinovali spleť agentúr, riešili potenciálne nezhody a konzistenciu výstupov.
Ako ste presviedčali vašich ľudí, aby aj oni dôverovali novému modelu fungovania?
Braňo: Postupom času, ako sme tvorili štruktúru a obsah, sme začali prizývať do procesu najskúsenejších ľudí z našich agentúr, aby boli jeho súčasťou. Krížom cez skupinu sme si rozdelili jednotlivé témy a každá mala svoju pracovnú skupinu, ktorá pozostávala z lídrov a zo seniorov agentúr.
Tomáš: 18 mesiacov sme ľudí postupne nabaľovali, zoznamovali s témou a aktuálne sú do týchto procesov vnorení absolútne všetci naši ľudia.
Peter: Myslím, že veľmi dôležitým signálom pre našich kolegov bolo aj to, ako sme si my traja zadefinovali naše roly a rozdelili zodpovednosti za jednotlivé oblasti v rámci Think Big Collective.
Braňo: Veľmi nám pomáhala historická skúsenosť, že najlepšie veci boli vždy výsledkom spoločnej práce. Ľudia tiež potrebujú vidieť, že pri jednotlivých projektoch a klientoch sme my ako lídri denno denne k dispozícii a naozaj im pomáhame, majú sa o koho oprieť, s kým spolupracovať. Tímy musia byť stabilné a musí v nich byť vertikála seniority, skúseností a odbornosti. Neobjavili sme koleso ani nejdeme od nuly.
Klienti, pre ktorých robíme vo viacerých agentúrach, začínajú postupne cítiť, že sa u nás naozaj niečo zásadne interne mení, že máme plynulejšiu komunikáciu, rýchlejšie reakcie, konáme viac k veci. Bez toho, aby klient musel niečo challengeovať, tak robíme zmeny a je to lepšie. Postupne sa meníme z reaktívnej na proaktívnu platformu.
Ako máte nastavenú zodpovednosť za kvalitu a výsledky?
Braňo: Máme nastavených projektových lídrov z úrovne account directorov a seniorov, ktorí sú vždy v dvojičke s jedným z nás. Kedykoľvek to klient potrebuje, sme s nim v kontakte, bežne nás vidia na stretnutiach. Interne sa snažíme o to, aby líder vedel zodpovedne a odborne lídovať aj ostatných špecialistov. Je to veľká výzva pre všetkých, snažíme sa aj seba vyskillovať prierezovo cez všetky naše agentúry, aby sme boli takí superheroes (smiech).
Máte pripravené postupy, čo robiť, ak sa niečo pokazí, zlyhá? Kto bude zodpovedný?
Braňo: Základ je v stanovení cieľov. Spoločný cieľ znamená spoločný commitment. One team, one target. A v štruktúre máme jasno, kto je za čo zodpovedný a kto má riešiť čo, ak veci nefungujú tak, ako majú, aby sa rýchlo opravili a fungovali správne.
Peter: Kvality sa vôbec neobávame, stále pracujeme s naším skúseným tímom. Nastavujeme novú vrstvu cieľov a ich následných vyhodnotení, keďže takto robíme na komplexnejšom projekte.
Bude to drahé?
Tomáš: Čo je dnes drahé a čo lacné? Dôležité je, aký bude výsledok. Snažíme sa ponúkať službu, ktorá má adekvátnu cenu voči požadovaným výsledkom. V prvom rade je naším cieľom identifikovať problém, nájsť riešenie a realizovať ho. Sám o sebe je to náročný proces, ale ak je správne uchopený, ak ho rieši vhodne vybraná skupina špecialistov, potom je veľmi pravdepodobné, že sa výsledok dostaví a jeho vstupná cena nebude rozhodujúca.
Peter: Máme takú vetičku: „Think big, start small.“ Ide o to, že pre každý produkt máme na úvod pripravené niečo ako vstupný konzultačný modul. Prostredníctvom neho vieme klientovi v horizonte pár týždňov priniesť základnú analýzu v téme, ktorú náš konkrétny produkt rieši. Čiže v krátkom čase dostane klient pomôcku na zorientovanie sa v téme a spolu s ňou aj identifikáciu príležitostí či možných úspor a zefektívnení a aj detailnejšie rozpočty spojené s implementáciou.
Dnes máme osem produktov, ale nekončíme, budeme developovať ďalšie a ďalšie, ktoré budú postavené nie na veľkosti klienta, ale na cieľoch.
Bude to vhodné pre všetky typy značiek - malé, stredné aj veľké? Alebo z pohľadu kategórií?
Peter: Produkt „OneAgency“ môže byť pre menšie značky ideálny pri projektových spoluprácach. Na našej strane môžu získať partnera, ktorý dokáže projekt uchopiť integrovane. Tiež to môže byť téma pre veľké značky, ktoré hľadajú nový model fungovania s agentúrami, pri ktorom chcú dosiahnuť nielen väčšiu konzistenciu výstupov, ale prepojením dát, kreativity, médií a produkcie aj zvýšiť návratnosť investícií do marketingu.
Pre veľké značky však môžu byť atraktívne aj naše tematicky zamerané produkty. Napríklad InfluenceMAX. Je to komplexne postavený produkt na efektívne riadenie investícií do influencer marketingu. Prepájame v ňom expertízu kolegov zo Socialists s unikátnymi dátami Data on Steroids a mediálno-strategickým know-how Starmedie.
Braňo: Je to otázka ambície. Každý klient je pre nás rovnako dôležitý a výnimočný. Máme radi takéto výzvy. Ak je niekto konzistentný, vytrvalý a má dobrý produkt, tak mu vieme pomôcť. Byť pri značkách, ktoré sa chcú niekam dostať, je naša obľúbená disciplína.
Tomáš: Dnes máme osem produktov, ale nekončíme, budeme developovať ďalšie a ďalšie, ktoré budú postavené nie na veľkosti klienta, ale na cieľoch.
Čo aktuálne najviac trápi marketingových riaditeľov?
Peter: Je to ich rastúca zodpovednosť za výsledok. Tiež ich trápi fragmentácia marketingu aj overload koordinačnej činnosti. Chýba im orchestrácia, teda zastrešujúce fungovanie viacerých prvkov, a my túto rolu vieme urobiť. Ich CEO’s od nich čakajú výsledky a finanční riaditelia efektivitu nielen smerom k nákladom, ale aj návratnosti investovaných prostriedkov.
Braňo: Zlaďovanie špecialistov sa má diať tam, kde sú tí špecialisti, nie kde je marketing. V opačnom prípade sa z marketingových ľudí stávajú úradníci a prestávajú robiť to, čo ich na marketingu najviac baví. Ak budú s nami spolupracovať, tak im vrátime radosť z práce, ktorú chcú a majú primárne robiť. A pomôžeme im dať dokopy spoločné ciele, na čo boardy podľa mňa počúvajú. Boardy nezaujímajú ciele mediálky, reklamky či eventov samostatne, počúvajú na to, čo im tie investície prinesú. Chcú počuť jedno číslo, lebo pre nich je to stále iba jeden budget.
Peter: Musíme otočiť paradigmu a skrze naše produkty otvoriť dialóg s klientmi o tom, ako a v čom im vieme pomôcť. Na obidvoch stranách (na klientskej aj agentúrnej) sa udiali chyby, ktoré pramenia v nedostatočnom dialógu a chápaní potrieb.
Braňo: Potrebujeme klientov, všeobecne vo svete agentúr, viac počúvať. Musíme si dať viac námahy, aby sme pochopili, čo chcú, aby medzi nami prebiehala oveľa intenzívnejšia interakcia. Na začiatku treba investovať oveľa viac času do zladenia. Potom budú realizácie kratšie, lacnejšie a budú mať väčší efekt. Dnes je komunikácia väčšinou jednosmerná. Agentúry prezentujú samy seba, klienti si sami robia briefy a sami si všetko vyhodnocujú.
Potrebujeme sa viac rozprávať, ideálne ešte pred tendrom, predtým, ako sa téma uchopí. Máme nachystané vzorce alebo templaty na diskusiu s klientmi preto, aby sme čo najlepšie pochopili ich potreby a ponúkli im na ne vhodné riešenia. Zároveň si neosobujeme právo robiť všetko od A po Z. To, že by sme to vedeli, je fakt, ale to neznamená, že to musíme robiť. Radi pomôžeme klientom v oblasti, o ktorú majú záujem, a ak chcú na inej spolupracovať s niekým iným, pokojne nech to robia.
Peter: Aby som bol konkrétny, a doplnil Braňa, na príklade nášho produktu Media Multiplier. Ten rieši aktuálne pomerne veľkú dilemu o správnom pomere investícií medzi performance a brand buildingom. Jeho úvodný konzultačný modul je vlastne analytická práca, ktorá pomôže klientovi na základe jeho dát identifikovať a nastaviť najlepšiu možnú stratégiu. Nepodmieňujeme ho tým, že sa musí nevyhnutne preklopiť do plánovania a nákupu médií. Ale, samozrejme, veríme, že naša analytická práca ho presvedčí natoľko, že s nami bude chcieť pracovať dlhodobo.
